تلفن تماس خط ویژه 1786 (داخل تهران) تلفن تماس دیگر شهرها 02144360360

بسته بندی وسایل در  اسباب کشی یکی از کار های میباشد که باید انجام شود و این کار باید توسط افرادی با تجربه و با حوصله انجام شود . شما عزیزان برای اینکه یک اسباب کشی بی دردسر را داشته باشید باید وسایل خود را به صورت کامل و بی نقص بسته بندی  نیز باید کنید.

برای اینکه بسته بندی اثاثیه منزل را به نحواحسنت انجام دهید باید تجهیزاتی از جمله وکیوم های حباب دار ، سلفون ، کارتن ، چسب پهن را تهیه کنید و این را بدانید بسته بندی بدون این وسایل امکان پذیر نمی باشد و نمی  توان بسته بندی استاندارد خطاب کرد و بی شک مشکلاتی برای شما در حین اثاث کشی به وجود خواهد آورد.

روش های باربری و جابجایی
دسته بندی لوازم برای اسباب کشی

دسته بندی اثاثیه

بعداز تهیه وسایل شما عزیزان باید وسایل خود را دسته بندی کنید مانند ( وسایل آشپزخانه ، وسایل پذیرایی ، وسایل شکستنی، حبوبات و….) برحسب دسته بندی وسایل خود را در کارتن ها قرار دهید و برای اینکه راحت تر در تخلیه بار و چیدمان وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید با یک خودکار روی کارتن بنویسید که چه وسایلی داخل کارتن می باشد.

نکته مهم در بسته بندی وسایل شکستنی این می باشد که وسایل را داخل یک دیگر قرار ندهید و در بین آنها از وکیوم ها استفاده کنید تا در حین جابجایی اگر ضربه خود سریع شکسته نشود و مقاوم باشد.

بسته بندی وسایل سرد

سعی کیند برای وسایل مانند گوشت که باید درجایی سرد باشند تا خراب نشوند از کاتن های فیبری استفاده کنید و داخل آن از یخ ( یخ را داخل یک فریزر قرار دهید ) استفاده کنید.

بسته بندی مبل

بسته بندی مبلمان و کمد ها باید طوری انجام شود تا هیچ گرد و خباری وسایل را کثیف نکند و شما عزیزان می توانید با استفاده از سلفون های بزرگ و پیچیدن به دور این نوع وسایل از صدمه و کثیف شدن آنها جلوگیری کنید

اگر شما جزو افرادی هستید که وقت با تجربه مناسب برای این کار را ندارید نگران نباشید شرکت ما یعنی باربری صداقت بار با در اختیار گرفتن یک تیم ماهر در بسته بندی اثاثیه منزل تمامی این مراحلی که گفتم را به صورت کامل برای شما انجام می دهند.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل به دلیل یکسان نبودن نوع بسته بندی متفاوت می باشد و شما عزیزان با یک تماس می توانید از آن اطلاع پیدا کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *